Potřebujete dosahovat vyšších zisků? Vaše marketingové prezentační akce nemají ten správný dopad na zákazníka? Jste přesvědčen, že náklady na tyto akce jsou nerentabilní? Máte dobře propracovaný systém CRM? Netušíte, o čem je řeč? Tato zkratka v podstatě znamená péči o zákazníka, zachycuje určité vazby mezi ním a firmou, představuje určité řízení styku se zákazníkem. Jestliže se Vám něco nezdá, proveďte rozbor veškerých spojitostí se zákazníkem. Možná právě tam naleznete pravdu o svých aktivitách, které k zákazníkovi směřujete.

Poučte se z chyb

Nemusíte mít vysoké školy, abyste došel k závěrům selským rozumem. Ale musíte tomuto problému věnovat spoustu svého drahocenného času. Chce to určit takovou strategii prodeje, aby byly spokojeny obě strany obchodování. Těmito stranami je Vaše firma a zákazník. Možná, že nedokážete být objektivní, nebo si jednoduše už nevíte rady. Nechte si tedy provést rozbor všech cest, které Vaše firma ukazuje zákazníkům. A po rozboru přemýšlejte o chybách, které vyplavou na povrch. Odstraňte je a poučte se z nich.

Analyzujte CRM
5 (100%)1